Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Wednesday, September 15, 2010

Fossil Sasha Multi Mini Patchwork Leather Crossbody





This is a Fossil Sasha Multi Mini Patchwork Leather Crossbody top-zip handbag with multicolor suede and leather diamond-shape patches.
It has a zipper pouch pocket on the front and a main compartment is lined with dark brown fabric and has a small zipper compartment.
7.75"L x 8"H x 2"W
The strap has a 25" drop, making it long enough to carry on your shoulder or crossbody.
New without tag
Retails for $65

NOTES: This bag is a new factory imperfect. It came without zipper pulls, so I added a pull to the front and top zipper. They look and work fine. Everything else looks good.

Only 1 in hand stock!
1. sold - ija 4/1/11

RM185 only!