Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Wednesday, September 15, 2010

Fossil Canvas and Straw Patchwork Topzip






This is a Fossil top zip patchwork handbag with antique gold-tone hardware and contrast stitching. It made of angular cut pieces of canvas and straw and trimmed with light brown leather.
The roomy interior compartment is lined with brown fabric, and has three large media pockets. The bottom of the bag is straw.
The measurements are 15"L x 8.5"H x 4"W. The strap has a 9" drop.

***This bag is a store return to Macys from last spring. There are letters written in marker inside the bag to prevent further returns to stores (see 4th pict)
Retail- $98.
Very pretty bag!


Only 1 in hand stock!
1. sold - lina 4/1/10

RM259 only! (retail @ +RM350)