Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Saturday, February 19, 2011

Juicy Couture Necklace Daydreamer Tote









Juicy Couture Necklace Daydreamer Tote
A majestic bag worthy of Marie Antoinette herself, our regal daydreamer is roomy enough to fit all your Juiciest day or night essentials.
Shoulder bag with leather straps features magnetic snap closure, interior zip pocket, open compartments, drawstring bow along top and Juicy logo embroidery with jewel details and screen printed pearls.
A majestic bag worthy of Marie Antoinette herself, the regal daydreamer is roomy enough to fit all your Juiciest day or night essential
Magnetic snap closure
Interior zip pocket and 2 open compartments
Exterior side flap pocket
Leather trim and handles
Drawstring bow along top
Juicy logo embroidery
Screen print pearls and jewel details
Style # YHRU2252
Handles have 8" drop
Signature print lilac lining
11" H x 13.5 "W x 6" D
Gunmetal hardware
~This stunning bag just screams "Juicy". Sgt22222 cantik, inside ada phone pocket, and satu pocket yang ada mirror :) so stylish yet so practical!
Only 2 in hand/ready stock!
1. sold - aliya 20/2/11
2. sold - fiza 20/2/11
TQ LADIESSS!!!!!!!
RM489 only!(Retail USD198, others selling it more than RM500, this is a very2 good bargain, make sure u wont miss this bag!!)