Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Friday, April 22, 2011

Cole Haan Whitney E/W Flap Shoulder Bag - Black
















Cole Haan Whitney E/W Flap Shoulder Bag - Black


Adding a little edge to a luxe shoulder bag is so trend-right. That's exactly what Cole Haan's Whitney does, combining gorgeous, distressed leather with plenty of large grommets. Its strap is adjustable to double the length, adding carrying versatility.
Materials: Leather
Jacquard lining
Measurements: 9.5" high
14.5" wide
3" deep
8.0" shoulder drop
Item details: Magnetic closure
~ gorjessss!! As u all know Cole Haan is renowned for its quality and detailed workmanship :) this one sgt222 cantik n kemas designnya. and boleh dibawa in 2 ways. Complete with its original Cole Haan dustbag :) Black is hot!

Only 1 in hand/ready stock!
1. sold - maryam 15/5/11

RM495 only! (normal price I jual RM580. Retail price dia USD298 okeh!)