Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Thursday, January 05, 2012

Guess Men's Watches Guess Collection Gents Leather Strap 31000G3







Guess Men's Watches Guess Collection Gents Leather Strap 31000G3
Watch Information
Gc gents quartz watch with a chocolate brown chronograph dial, date function, stainless steel case and brown leather strap, mineral crystal glass and water resistant to 30 meters.
Brand : Gc
Model : 31000G3-GC
Dial Colour : Brown
Dial Movement : Quartz
Watches Features : Crystal Case
Material : Steel
Strap Material : Leather
Recipient : For Him
~This watch sangattttt cantik! Eventho it is men's watch, but ladies can also wear it! Not the regular Guess watch ya, this is Guess Collection (GC) watch. Here's the website: http://www.gcwatches.com/ GC watches kat Malaysia biasanya semua lebih RM1000 :) Great deal! NO RESTOCK!

Only 1 in hand/ready stock!
1. sold - k sal 7/1/12

RM499 only! (retail in Malaysia is RM1300++)