Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Sunday, November 25, 2012

Fossil Maddox Leather Drawstring Bag - Saddle



























Fossil Maddox Leather Drawstring Bag - Saddle 
A fantasic Fossil Maddox drawstring bag, featuring rich embossed brown leather, It is simply eye-catching with its cute vintage-inspired detailing.
A classic Fossil bucket shape with a polished rose gold-tone hardware make this a go-to bag.
Interior Details:
Front Wall : 2 Credit Card Slots & 1 Slide Pocket
Measurements : 33cm x 24cm x 19cm, 
Material : Leather
~ cantikkk sgt! Masa dibeli mmg tinggal satu je kat outlet and nyaris2 berebut dengan another buyer hahaha :) Nasib baik dh ambil n bayar dulu :) So do not waste ur time and grab this gorjess cepat :)) Very222 reasonable price..kat Malaysia almost RM900 kot. Fossil pulak jarang buat sale so...what are you waiting for? LOL Yang ni saiz besar ye, bukan yang small tu.

Malaysia ready stock!
1. sold - halijah 28/11/12

RM549 only!