Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Sunday, January 19, 2014

Fossil Maddox Leather Satchel - Bone







Fossil Maddox Leather Satchel - Bone
Functional and chic, the Fossil Maddox Satchel is a great piece to own. Pair it with casual separates for a stylish weekend look.
Exterior: Leather bag, aged silver tone hardware, zip top closure, multifunctional slip pocket at sides, buckle detailing, a signature designer logo plaque at front, double rolled top handles, a detachable and adjustable shoulder strap.
Interior: Fabric lined with 1 roomy compartment, 1 zipper pocket, 1 multifunctional slip pocket, 2 card slots and a signature designer label.
Measurement: L 35cm; H 23cm; W 14cm;
Handle Drop 18cm; Shoulder Strap Drop at max 53.5cm

Ready stock in Malaysia
1. sold - 25/12/13
2. sold - liyana 20/1/14

RM429 only! Dapat restock satu unit je :) Retail RM1009.