Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Monday, August 25, 2014

Fossil Dylan Chronograph Stainless Steel Watch – Smoke with Rose CH2825



RM389 only! Jam ni retail dia RM809 ya..ion plated..ada satu unit ja jam ni. X pernah dpt jam ni bfore..first pay first serve k :) sgt2 berbaloi!

Fossil Dylan Chronograph Stainless Steel Watch – Smoke with Rose CH2825
Smoke ion-plated stainless steel case and bracelet. Fixed rose gold-plated bezel set with baguette stones. Grey dial with rose gold-tone hands and index hour markers. Minute markers around the outer rim. Dial Type: Analog. Luminescent hands and markers. Chronograph - three sub-dials displaying: 60 second, 30 minute and 24 hour. Quartz movement. Scratch resistant mineral crystal. Pull / push crown. Solid case back.
Case diameter: 38 mm.
Case thickness: 12 mm.
Round case shape.
Band width: 16 mm.
Fold over clasp with safety release.
Water resistant at 100 meters / 330 feet.
Functions: chronograph, date, hour, minute, second.
Casual watch style.


Posted via DraftCraft app