Pages

~ SB's frens ~


Sahabat-sahabat Secretbargains,

Untuk makluman anda semua, kami tidak pernah melantik mana-mana orang perseorangan dan sebagainya sebagai ejen/wakil pihak kami. Sebarang urusan yang dibuat selain dari email kami secretbargains@gmail.com, FB rasmi kami Kedai Secretbargains dan Page kami Secretbargains adalah di luar kawalan kami. Oleh yang demikian anda dinasihatkan untuk menggunakan ketiga2 saluran tersebut sahaja untuk berurusan dengan pihak kami. Sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini melalui saluran lain daripada yang disebutkan di atas, pihak kami tidak dapat bertanggungjawab.
Sekian dimaklumkan, terima kasih.









Monday, September 29, 2014

FOSSIL EMERSON EW MESSENGER - Olive



RM299 only!


- SOLD

FOSSIL EMERSON EW MESSENGER - Olive
This stylish yet functional number from Fossil will suit every man.
Exterior: Canvas body with leather trim, aged silver tone hardware, adjustable shoulder strap, flap at front secured with push lock closure, 2 multifunctional slip pockets at sides, 1 multifunctional slip pocket at rear secured with snap tab strap closure which opens to 1 additional multifunctional slip pocket and designer plaque on shoulder strap.
Interior: Fabric lining with 1 roomy compartment, 1 padded slip pocket, 3 multifunctional slip pockets, 3 pen slots, 1 card slip pocket, 1 zipper pocket and designer label. Also has 2 multifunctional slip pockets at front.
Measurement: (Approximately) Length 40cm; Height 33cm; Width 10cm; Shoulder Strap drop at max 61cm

Posted via DraftCraft app